woensdag 3 februari 2010

live op het nieuws betrapt op naaktfoto's kijken


Als je het filmpje bekijkt, zie je dat een van de medewerkers op de achtergrond zijn mails checkt. Een aantal van die mails bevatten blijkbaar naaktfoto's. De brave man bekijkt de foto's op zijn gemak, niet beseffend dat zijn activiteiten live op het nieuws te volgen zijn. Schitterend!

Als je het filmpje ook eens wil zien: hier klikken. Een schoolvoorbeeld van iemand die ongetwijfeld door de grond wil zakken van schaamte :-)

7 opmerkingen:

Karel De Donder zei

Meneer kijkt blijkbaar graag naar filmpjes? Heeft meneer niet genoeg aan de film zijner eigen leven? Komaan, meneer Tack, ik verwacht meer van u.
Citeer eens wat uit een roman van Rushdie...

Silvie zei

Volgens mij is Karel vandaag een donderwolk....

Karel De Donder zei

Excuseer mevrouw Silvie? Waar heeft u het over? Mijn vorig bericht aan Michael was enkel om mijn respect voor zijn deskundige uitingen te verkondigen.
Gelieve dit niet verkeerd te begrijpen.

Karel De Donder zei

Dag Michael,

Ik komt net terug van een week citytrippen naar Berlijn, en wat merk ik? U schreef niks meer? Wat is er aan de hand?
Alvast sterkte.

groet

Karel

Karel De Donder zei

Writer's block.
Het overkomt elk genie.

Sterkte.

groet
Karel

Karel De Donder zei

Nu maak ik me echt zorgen!

Karel

Karel De Donder zei

Ik betreur echt jouw stopzetting. ik mis uw klare kijk.

groet en hopelijk tot lees.

Karel