dinsdag 17 mei 2011

Michael bellen = ongemakkelijk gesprek.


Macs en Blackberries zijn precies geen te beste combinatie. Nodige Blackberry-software gedownload. Bij eerste aansluiting tussen Blackberry en Mac loopt alles vast. Ben alle contacten vanaf de 'B' kwijt. Heel vervelend.

Er staan me een aantal vervelende gesprekken te wachten:
- Hallo, met Michael
- Jaja, alles goed
- Met u ook?
- Natuurlijk, vrouw en kind ok
- Maar, sorry dat ik het vraag, maar wie ben je eigenlijk.
- Ach, oei, sorry dat ik je niet herkende, ik ben mijn nummers kwijt.
- Jaja, voor de rest nog steeds blij met Mac.
- Jaja, ook met Blackberry. t Is de combinatie die het probleem is.


Voila, bij deze weest u gewaarschuwd.

2 opmerkingen:

Jeroen Fossaert zei

Een Blackberry dan nog... zijn die nog verkrijgbaar? Lijkt me zo 2010. Android / iPhone hadden u veel ellende kunnen besparen, een backup nog meer ;-)

Michael Tack zei

Tja, een back-up maken was net de bedoeling... Zal het onthouden: nog even twijfelen tussen een data-lekkende Android of een paternalistische iPhone. :-)