woensdag 25 mei 2011

On the road...


Onderweg kom je soms heel coole auto's tegen. Als nerd neem ik er dan graag een fotooke van. Wegens technische problemen ben ik wel al heel wat van die foto's kwijt (om die op te lossen ben ik dan weer niet nerdy genoeg). Zo had ik al een mooie verzameling van een Aston Martin, een paar Ferrari's en Maserati's, een gepimpte mustang, een paar Corvettes, een Lamborghini Gallardo... . Als ik er zo eentje passeer doe ik ook de radio uit en het raam een beetje open om stiekem te luisteren naar het geluid van hun accelererende motor (hmmm, nu ik het zo na lees, zijn dat misschien geen dingen die je en publique moet zeggen, laat staan op een blog schrijven, maar soit).

Nu ja, de foto's van die supercars vind ik niet meer terug. Vandaag zag ik wel een Range Rover die een Airstreamer trok. Heb er snel een foto van getrokken. Ik zou - zoals elk redelijk mens ;-) - nooit vrijwillig op vakantie gaan met een caravan. Maar als ik nu echt zou moeten met zo'n caravan op reis gaan (omdat ik zo bijvoorbeeld wereldvrede kan brengen ofzo), dan zou ik toch voor deze gaan.

Omdat het echt zou moeten.

En niet anders kunnen.

En minstens wereldvrede zou betekenen.

En zonder belettering natuurlijk.


Geen opmerkingen: