donderdag 25 augustus 2011

Hoe komt wie op mijn blog?


Via een trackertje hou ik zo een beetje bij via welke weg mensen op mijn blog komen. Voor wie zoiets niet kent: Je kan met zo'n programmaatje niet zien wie komt kijken op de blog. Uw privacy is dus gewaarborgd. Als je helemaal naar beneden scrolt en klikt op het 'wereldbolletje', kan je zien welke info je krijgt met zo'n trackertje.

Een blogpost die in de smaak valt, kan zo'n 100 lezers op een dag met zijn meebrengen. Onpopulaire berichtjes zorgen voor een 50-tal lezers. U bent dus ongenadig: Geen kwaliteit, geen klik. ;-)

Facebook is waarschijnlijk het kanaal via hetwelk de meeste lezers op mijn blog komen. Daarnaast is ook Twitter en Linked een 'bron van lezers'. Het grootste deel van de lezers zijn dus mensen die ik ken of toch tenminste al eens heb ontmoet. Daarnaast is er ook een groep mensen die via google op mijn blog terecht komt.

Af en toe zoekt iemand 'Michael Tack' of 'Adforum Blog' op. Nu, de top drie van zoektermen die leiden tot mijn blog zijn:
* Zwitsers Zakmes (Google images)
* Esso Drongen
en...
* Decollete Gennez (!!!!!!!)

Ja, u leest het goed. Er zijn blijkbaar betrekkelijk veel mensen die op zoek gaan naar foto's van de decollete van Caroline Gennez! Hoe komen ze er bij? Caroline Gennez heeft vele kwaliteiten, maar als een bron van sexuele opwinding kan ik haar onmogelijk zien...

Ik snap niet goed hoe de zoekterm 'decollete Gennez' met mijn blog wordt geassocieerd. Maar soit, ik wens ook die rare kwieten veel plezier met het lezen van mijn blog.

Daarnaast zijn er ook geïsoleerde viespeuken die op mijn blog komen via zoektermen als 'Decollete 15 jarige' of 'Sex Esso Drongen'.

Die zullen wel erg ontgoocheld zijn als ze op mijn blog terechtkomen, vermoed ik.

2 opmerkingen:

Francois zei

ah ah... hier heb je wel SEO diensten nodig om een meer aangepaste trafic aanbod te creeren...

Contacteer mij maar als je interesse hiervoor heb...

en spreken van décoletté... verbaasd mij niet dat ze landen bij jou dan... LOL

Michael Tack zei

Merci, François. Ik weet u te vinden :-)