woensdag 31 augustus 2011

Adforum breidt uit!

Dit is een stukje uit een SMSje van Maarten, mijn hooggewaardeerde collega: 'FIEN is geboren. Met een gewicht van 3,850 kg en een lengte van 54,5 cm ...' . Bij deze wil ik Maarten en Griet feliciteren met hun eerste kleine spruit. Ze zien er supergelukkig uit en zullen ongetwijfeld mega-ouders worden!

Nu, als u Maarten en Griet niet kent en u leest het bovenstaande fragmentje uit de SMS, merkt u waarschijnlijk niets ongewoons. Hoogstens denkt u: Amaai, meer dan 54 cm, dat is groot voor een meisje. Dat klopt. En dat is des te ongewoner omdat Griet 1m65 is en Maarten amper groter is. Dat wekt argwaan, nietwaar. Wel, dat vond ik ook. Die argwaan ebde wel snel wel toen ik me herinnerde dat Maarten en Griet GETROUWD zijn. Dus kan het niet dat er een andere papa in het spel is. Oef.

Fien is al de tweede Adforumbaby die wordt geboren dit jaar. Bij deze zijn Eva en Kirsten (wiens eerste werkdag het vandaag is) gewaarschuwd: De ooievaars lijken erg vlot hun weg te vinden naar ons kantoor. Het is maar dat ze zich bewust zijn van de mogelijke 'risico's' die gepaard gaan met het werken voor Adforum.




Geen opmerkingen: