maandag 12 maart 2012

Weggesaneerd


Het is erg druk op het werk. De komende maanden is het zelfs ronduit belachelijk druk. En die drukte is al een tijdje bezig. Daarom moet ik mijn tijdsbesteding wat gaan reorganiseren. En reorganisaties doen altijd een beetje pijn. Mijn sociaal en familiaal leven zijn ondertussen al grotendeels weggerationaliseerd. Slaap geminimaliseerd. Professioneel wordt ook alles zo efficiƫnt mogelijk geregeld en over een aantal weken beginner er een aantal tijdelijke krachten.

Het blijkt voorlopig niet voldoende. Er moet dus verder gesneden worden. In deze volgende fase van de herstructurering gaat deze blog voor de bijl. Voorlopig zullen er dus geen nieuwe berichtjes meer verschijnen. Hopelijks kan ik er over een aantal maanden weer aan beginnen, want ik vind het bloggen heel plezant. Maar ik moet de komende weken/maanden even keuzes maken en prioriteiten leggen.

Ik wil jullie graag bedanken voor de vele reacties, online en 'in real life'. Hopelijk tot binnenkort, hier op deze blog.

Geen opmerkingen: