donderdag 1 maart 2012

iPhone vs


In mijn directe omgeving heb ik een aantal grote iPhone fans. Ik ben zelf een liefhebber van Blackberry. Minder blits maar degelijker. Een Blackberry mag je 100 keer laten vallen, dat gaat niet kapot. Voor een iPhone moet je een beschermhoesje van 50 euro kopen zodat het toestel niet kapot gaat door er te hard naar te kijken.

Nu mijn Blackberry uiteindelijk toch de geest heeft gegeven, was het dus tijd voor een nieuw toestel. In een moment vann zwakte heb onder immense druk van mijn omgeving (sexstaking, weigering loon uit te betalen, etc.) toch een iPhone gekocht.

Eerlijk gezegd, na een uur begon ik het me al te beklagen. Een iPhone is veel duurder, de camera is slechter en de batterij is een absolute ramp (was 3u geleden helemaal opgeladen, nu nog 75 % batterij). Als ik de iPhone adepten hierover aanspreek, dan zeggen ze dat ik mijn verbindingen moet uitzetten en telkens ik mails wil lezen of wil surfen, de verbinding aan moet zetten. Tja, dat is natuurlijk een grote stap terug in de tijd.

Dus, als u twijfelt, ga voor een Blackberry. Toch verkoop ik mijn iPhone niet. De chantage die wordt uitgeoefend op mij, is te groot. Er wordt al genoeg gestaakt, dus ik wil niet nog een sexstaking op mijn geweten. En voor de rest ben ik ook nogal gehecht aan mijn loon

Geen opmerkingen: