zondag 13 november 2011

Buikgriep

Donderdag heb ik sinds lange tijd voor het eerst niet geblogd op een werkdag. Oorzaak is de grote boosdoener die de voorbije weken door ons land dwaalt, de buikgriep. Enfin, of het een echte buikgriep was, weet ik niet. Wel weet ik dat de symptomen er waren: Gevoel dat er een mini mixer is ontsnapt in uw buik, geen enkele gehechtheid meer aan het leven en buikinhouden die uw lichaam in weinig courante vorm verlaten. Ik weet, echt aangenaam om dit te lezen op een maandagochtend is het niet, maar er bestaat dan ook geen smaakvolle (excusez le mot) manier om over buikgriep te schrijven.

Een beetje tot mijn eigen verbazing kwam ik toch snel weer op krachten. Een dagje met een dikke trui beschuiten eten achter de PC en ik was er weer bijna bovenop. Ik weet niet of het er echt iets mee te maken heeft, maar ik sterk mezelf met het idee dat mijn gezondere levensstijl van de laatste maanden hiertoe heeft bijgedragen. Ik hoop het alleszins. Dan zijn die kilo's groenten en het afzien op de fiets enzo niet voor niets geweest.


Geen opmerkingen: