zondag 20 november 2011

VOV beurs achter de rug

Vorige vrijdag was dus de VOV beurs. De beurs is een uitstekend moment om klanten, prospecten en andere aanbieders te ontmoeten. In vergelijking met de vorige editie van 2 jaar geleden, zo was mijn algemene indruk, daagden veel aanbieders op met een professionelere stand.

Het is dan ook de bedoeling om jezelf zoveel mogelijk in de kijker te zetten en de eigenheid van je bedrijf naar buiten te laten komen. Ik heb de indruk dat er bijgevolg tussen verschillende aanbieders soms onderhuids wat spanning bestaat. Als Adforum staan we daar een beetje buiten omdat we zelf niet zoveel opleiding geven.

Toch was er een raar figuur die bij de opening van de beurs naar onze stand kwam. Hij bleef wat staren naar de cupcakes die we hadden voorzien voor onze bezoekers. Waarop ik naar hem toe stapte.
- 'Dag meneer, kan ik u helpen?'
- 'Zijn dat echte?' (wijzend op de cupcakes)
- 'Ja hoor, neemt u er gerust eentje.'
- 'Nee, hoor. Die zien er niet uit. Veel te artificieel.'
- 'Ach, maar u moet ook niet hoor. Kan ik u op een andere manier van dienst zijn?'
- 'Pfff, neen. Als ik hier naar kijk, zie ik enkel dat jullie geld teveel hebben. Geld waarmee jullie koekskes kopen.'

Tja.

Op de foto vindt u een aantal cupcakes op de tafel.

Geen opmerkingen: