woensdag 21 december 2011

Michael Tack of Barney Stinson (How I met your mother)

Via deze weg wil ik even uw hulp inroepen. Het gaat hem over het volgende. De stagiairs en medewerkers op kantoor hebben bekend dat ze vinden dat ik gelijk op Barney Stinson. Nu moet ik toegeven dat ik dit personage niet ken.

Wat heb ik al ontdekt:
* Het is een personage uit de serie 'How I met your mother'?
* Het lijkt nogal vol van zichzelf

Bij deze wil ik u oproepen mij te laten weten in hoeverre ik dit moet zien als een compliment of als een belediging. Of als er nog andere weetjes zijn over Barney Stinson, dan mag je die ook altijd doorgeven. Ik kan er maar uit leren.


3 opmerkingen:

Jolien zei

Hij draagt graag kostuums, is een ladykiller en ook wel een beetje intelligent. Of dat complimenten zijn, daar kom je zelf wel achter.

How I met your mother is trouwens echt een aan te raden serie :)

Anoniem zei

Ik moet echt de serie te pakken krijgen, heb ik begrepen. Hoe meer fragmenten ik zie, hoe toffer ik het vind.

Kostuums, ladykiller, intelligent... Kan alleen maar positief zijn als je daarmee vergeleken wordt, denk ik dan. Just awesome. :-)

Jolien zei

Awesome en vooral ... legen ... wait for it ... dary!