maandag 18 juli 2011

Foutje van Carrefour

Het is niet echt hip of cool. Maar toch, ik geef toe: Ik ben een grote fan van de Carrefour. Echt waar. De enige supermarktketen waar je bijna alles hebt: Eten en huisgerief, maar ook kleren en electronica.

Ook prijsgewijs heb je alle keuze: De duurdere merken en 'speciallekes' zoals in Delhaize? Dat kan. Of eerder de basic, goedkope producten? Dat kan. Alles kan in de Carrefour!

Geen gerij van winkel naar winkel. One stop shop. Maximale efficiëntie omdat we in het weekend wel iets anders te doen hebben dan winkelen. Daarenboven is de Carrefour hier in Brugge ook nog open op zondag.

Toen het vorig jaar zo slecht ging met Carrefour en er zelfs geruchten waren dat Carrefour zou vertrekken uit ons land, was ik een beetje ondersteboven. De Carrefour in Sint-Kruis (die ik al ken van toen het nog een GB was), zou verdwijnen. Gelukkig is die beslissing teruggedraaid. Elke keer ik naar die Carrefour ga, ben ik daar dankbaar voor.

Wel moet ik zeggen dat de promoties niet meer geweest zijn wat ze waren. De bijgevoegde foto maakte ik vorige week...





Geen opmerkingen: