zaterdag 2 juli 2011

Management-tweedaagse in Amsterdam (3/3)

De tweedaagse naar Amsterdam zit er op. Gisteren hebben we de operationalisering van ons 5-jaren-plan besproken. Met veel plezier zou ik u hier over deze blog hierover wat meer vertellen, maar voor de meeste mensen is dit weinig interessante materie.

Daarom deel ik graag met u onze conclusies over de belangrijke bijzaken van de tweedaagse:
  • Het Citizen M hotel is echt aan te bevelen. We waren blijkbaar niet de enige die in het hotel aan het werk waren. Zo was er aan het tafeltje naast ons een sollicitatiegesprek aan de gang. De interviewer deed het eigenlijk niet zo goed en ook de sollicitant had beter gekund ('Mijn grootste zwak punt is dat ik mijn emoties nooit de baas kan').
  • De BMW-taxi's bestaan (zie blogje over taxi's)! We hadden zelfs het geluk om mee te kunnen rijden met eentje. En met welke dan nog!? Een BMW 7, verlengd model. Voor wie er niets van kent: Dat is het genre auto waarmee ministers niet durven voorrijden wegens 'te opzichtig'.
  • We hebben veel gewerkt. Dat is ok, maar volgende keer moeten we toch iets meer tijd voorzien om naar de Febo te gaan. Nu hebben we maar één keer snel kunnen halt houden, terwijl dit tijdens normale tweedaagses minstens 3 keer per dag gebeurt. Een aandachtspunt.

Voila, met deze kennis kunnen we de volgende keer zorgen voor nog betere randvoorwaarden...


Geen opmerkingen: