donderdag 21 juli 2011

Ik had de kans om gisteren mee te rijden in een 4x4 off-road tocht. Deze liet ik natuurlijk niet aan me voorbijgaan. Om 5 u (!) 's morgens sprak ik af met Pol om met zijn Defender richting Marquenterre te rijden. Da's een natuurgebied in Frankrijk. Zelf vond ik de combinatie natuurgebied en 4x4 tot gisteren als een vreemde combinatie in de oren klinken. En ik ben waarschijnlijk niet de enige. Maar dat viel wel mee: In colonne reden we onder begeleiding van een gids doorheen het park, op en af verschillende hellingen. Echt een hele mooie rit met stukken in het bos, in het open veld en in de duinen. Af en toe met zicht op zee of op een everzwijn.

De hindernissen verschilden in moeilijkheidsgraad. Over sommigen geraakte niemand zonder te winchen, andere hellingen waren goed te doen voor alle deelnemers: Een aantal defenders, een paar Land Cruisers, een Pick-up en een Patrol. Een paar collega's liepen een deukje op in de carrosserie of braken een licht. Van 'onze' Defender waren beide schokdempers afgebroken.

Ik vond het een schitterende aanloop naar mijn verlof. Vandaag de laatste dag werken en dan er drie weken van tussenuit. Dat betekent ook dat er 3 weken geen blogjes zullen verschijnen. I'll be back.



Geen opmerkingen: