zondag 23 oktober 2011

Jawel, een bug in Lion

Drie dagen lang was ik hem kwijt: Mijn laptop. Het is eigenlijk onvoorstelbaar hoeveel impact zo'n toestel heeft op je leven. Aan de ene kant wordt het minder makkelijk te twitteren, te bloggen en te facebooken enzo. Maar da's nog niet zo erg. Aan de andere kant ben ik werkelijk een aantal uren 'technisch werkloos' geweest (tegen dat ik een vervang PC enzo had). Nu, een aantal uren technisch werkloos lijkt niet zo erg, maar als dat net gebeurt tijdens het heetst van de strijd (het is nu erg druk), is dat supervervelend. Gevolg is dan dat er 's nachts, in het weekend en 's nachts in het weekend gewerkt moet worden. Niet leuk is dat, vooral omdat je zo machteloos bent. De oorzaak van het probleem was hoogstwaarschijnlijk een - jawel - bug in Lion (de 'windows' van Apple). Ik was al de derde die dag die mijn PC binnenbracht in de winkel met hetzelfde probleem.

We kunnen alvast onthouden: Steve Jobs is nog maar net niet meer onder ons en het loopt als spaak met Apple.

Lach ik iedereen uit die zit te knoeien met vastlopende PCs omdat Windows het niet doet en nu ben ik zelf de pineut. Boontje komt om zijn loontje, zeker?

Bij deze mijn niet gemeende excuses aan de PC gebruikers omdat ik hen wat gepest heb met hun vastlopende toestellen. Bij mij zal het maar eenmalig geweest zijn. Bij jullie daarentegen...

Geen opmerkingen: