zondag 19 juni 2011

De allerschattigste aanwinst

Ja hoor, de nieuwe Mini voor Eva is losgelaten op de Belgische wegen! Hoedt u allen :-).

De papieren zijn getekend en de eerste kilometers op de teller gezet. Een heel plezant wagentje! Vooral op bochtige wegen echt een plezier om mee te rijden. Om hiermee van de weg te geraken moet je echt héél zot doen, denk ik.

Vooraleer je je bij het zien van elke zwarte Mini afvraagt of het die van Eva is, wil ik al meegeven dat we u het leven gemakkelijker zullen maken: De wagen zal waarschijnlijk een mooie grote sticker van Adforum meekrijgen. Momenteel werkt Frederick een voorstel uit. We zijn benieuwd! Zodra het resultaat bekend is, laat ik het u langs deze weg weten.

Eva, Mini en Adforum, een mooi geheel: Een Duitse juffrouw in een Duits wagentje in een firma dat 'Deutsche Grundlichkeit' als basiswaarde heeft.

(Hmmm, dit laatste zinnetje was bedoeld als reclame voor Adforum, maar als 'Duits-heid' uw ideaal is, dan klopt er iets niet helemaal, denk ik :-)). Ik zal er nog eens over nadenken.

Casper is alvast dolenthousiast: 'Papa, doe maar jouw auto weg en koop er zo een. Ik wil een blauwe met vuur op de deuren getekend. Die vind ik de mooiste. En ze gaan supersnel.'

Ik zal er nog eens over nadenken.

Geen opmerkingen: