woensdag 15 juni 2011

Verliefd op Lisbeth Imbo?


Tijdens de vele uren dat ik in wagen zit, luister ik veel naar de radio. Vooral van de duidingsprogramma's 'de Ochtend' en 'Vandaag' (Radio 1) ben ik een trouwe luisteraar. Ik hou ervan wat meer achtergrond te krijgen bij de actualiteit. Van mij zouden de gesprekken zelfs nog wat langer mogen duren.

Een van de presentatrices van 'De Ochtend' is Lisbeth Imbo. Eerlijk gezegd was haar bijdrage me tot voor kort nog niet opgevallen. Voor mij leverde ze goed werk, maar niet echt met een opvallende stijl. Een beetje zoals een Volkswagen: degelijk, maar ook een beetje saai.

Mijn 'gevoelens voor Lisbeth Imbo' (Man, dat klinkt pathetisch ;-)) zijn volledig veranderd nadat ik Twitter leerde kennen. Ik volg haar op Twitter, net zoals ik nog vele andere journalisten volg en ben danig onder de indruk van haar Tweets: Snel, gevat, intelligent en dikwijls zo grappig dat ik luidop zit te grinniken.

Op den duur begon ik al uit te kijken naar haar nieuwe Tweets en zette ik de radio wat harder als zij aan het woord was. Volgens mij zijn dat tekenen van een beginnende verliefdheid. Een bijzondere soort verliefdheid dan wel, een soort die alleen op Tweets is gebaseerd (tot voor ik dit blogje schreef had ik zelf nog nooit een foto van haar gezien).

Als de sociale media nu ook al invloed gaan hebben op het relationeel-emotionele leven van de mensen, dan zal het werk van Goedele (en andere relatiedeskundigen) nog moeilijker op worden.

The power of the social media.







PS: This blog was posted with the pre-approval of Silvie :-)
PPS: Misschien moet ik eens de fiets van Lisbeth Imbo stelen. Bij Roos Van Acker heeft dit precies gewerkt.

3 opmerkingen:

Jelle zei

Ik ken het gevoel. Ik had iets dergelijks, maar dan bij Filip Joos. Dat was wel 4 jaar geleden. En wegens beroepsmisvorming.

Michael Tack zei

En? Is het overgegaan? :-)

Jelle zei

Gelukkig wel :)