woensdag 7 september 2011

Our very first Adforum-Mini

In het begin van de zomer werd ik gebombardeerd tot marketingverantwoordelijke. Een berg werk wacht me nog, vooral qua website. Maar daar denk ik nu even niet aan. Het eerste wapenfeit is al geschied met de bestickering van de Mini.

Ik was nog een beetje onzeker. Het is al bij al een redelijk klassieke aanpak: Mini is auto bij uitstek om te bestickeren, de kleuren en de foto zijn volledig uit onze huisstijl-catalogus, ... Niet echt gewaagd, eigenlijk.

Toen ik hem parkeerde, stapte net een mevrouwtje voorbij, ze keek naar de wagen en zei: 'Schoane, wi'.

Toen was ik ook tevreden.

En met Eva erin zal het geheel ongetwijfeld 10 keer zo aantrekkelijk zijn als met mezelf er in (en een jongetje dat op de achterbank zat, maar zich moest wegstoppen voor de foto).

Geen opmerkingen: